:)

hallå bloggläsare.
jag sitter justnu och färgar håret mer blond, så snyggt med blondiner! jag vet att ni också tycker det.
jag ska förhoppningsvis sy in hårförlägningen på lovet, eller kanske inte? jag vet inte, beror på hur resultatet blir efter färgningen, hoppas verkligen det blir bra så jag kan sätta i för mitt hår håller på att gå av nu snart, kan jag lova! det orkar inte flera blekningar, därför måste jag få det riktigt blont nu... jag hoppas verkligen jag lyckas! :)
imorgon går jag bara till 13;20 i skolan, vi ska även få påskägg i skolan, haha! mums.. :)
hoppas mamma har köpt ett till mig när jag kommer hem också, haha. jag älskar godis, helt beroende.
jag och min älskling ska åka till dalarna på fredag morgon, till min stuga, riktigt mysigt ska det bli... verkligen!
basta och rulla i snön, hahah, det måste göras.
sen blir det att fira påsk där, blir nog ingen skoteråkning, för slaskig snö!!
får väl hitta på en massa annat... datan ska med... så jag kan sitta på internet på väg upp till dalarna, lååång väg att åka, & jag hatar att åka bil, finns ingenting värre än det, så uttråkande och tjatigt, speciellt när man ska åka långa sträckor...
jag ska även ta med mig mina skriv saker, och kanske skriva lite där också, om jag hinner.
Nu ska jag fortsätta färga håret, vi hörs jag lovar! :)
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0