.

du var stjärnan i mitt liv, du lös upp allt det mörka
du fanns där när alla andra var borta
du tog mig i din famn när jag grät
du var helt enkelt den bästa som hade hänt mig
utan dig kan jag inte leva, det vet du också?
det går inte ett liv utan varandra.
men jag har sårat dig tillräckligt, jag är inte värld dig längre.
jag vill stanna kvar, men hjärtat vill lämna dig.
den klarar inte av att såra dig längre, förlåt.
' ta våra minnen försvinn ut ur mitt liv'
det är lätt att skriva, men svårt att förstå i verkligheten...
jag kommer inte kunna lämna dig, men jag måste bevisa!
jag är stark, jag ska lämna dig ifred, aldrig mer såra dig.
its over, forever you promies.
förlåt, sara andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0