natt-uggla!!!

hallå sötnosar, klockan är nu 00:16
nu sitter jag och dricker varm te & äter chips, mums.
finns endast en social justnu och det är saraahandersson.blogg.se
ingenting annat kan få mig att bli glad justnu, så trött och nere, haha sara du räddar min kväll!
senare ska jag väl ut en snabbis med älsklingen & potnus, fanny, tror jag men ingen aning...
vi får se vad kvällen/natten ger mig! :)
vi har iallafall fixat klart robins rum hos sin pappa, så otroligt fint och snyggt blev det, skönaste sängen ever, hahaha!
blir väl att åka ut till ikea eller någonting imorgon och köpa nya kuddar, vi har bara en i hans säng, dem andra försvann i flytten, i think, ja eftersom jag älskar kuddar så ska han minst köpa 6 till, klaga inte. :)
nu ska jag ut till köket och koka nudlar och äta småfranska, hihi.
Jag vet att ni blir avundsjuk, men ni får garanterat inte smaka, :)
eller jo, kanske lite? ;)
jag bloggar mera senare ikväll, ha det underbart!
kiss, frida.

Kommentarer
Postat av: sarah

SV:du är sötast baby!

2010-04-08 @ 00:21:04
URL: http://saraahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0